• FOTO In HandbalNL app verplicht!

Voor het gebruik van digitale passen is het van belang dat van alle leden een recente pasfoto is toegevoegd in de HandbalNL app.

Omdat het NHV ziet dat er niet altijd gehoor wordt gegeven aan het voldoen aan de verplichting van een pasfoto in Sportlink/HandbalNL app neemt het NHV strenge maatregelen. Zij hebben te kennen gegeven dat zij spelers gaan uitsluiten van wedstrijden als er geen pasfoto in Sportlink/HandbalNL app staat. De spelers mogen zich in dit geval ook niet meer met een legitimatiebewijs identificeren.

In de HandbalNL app kun je nakijken of er een recente pasfoto is toegevoegd in Sportlink. Is dit niet zo dan verzoeken we jou een foto toe te voegen of te vervangen in de HandbalNL app.

Dit kan in de app onder Instellingen – Mijn gegevens

- Een foto vervangen kan alleen in de periode van 1 juli tot en met 31 augustus.

- De foto van een lid moet identiek zijn aan het uiterlijk van het lid.

- Onder Instellingen – Mijn gegevens kun je ook de privacy instellingen aanpassen aan jouw voorkeur. Hiermee stel je in wat andere HandbalNL app gebruikers zien.

Mocht het niet mogelijk zijn om de pasfoto aan te passen, neem dan contact op met Sandra vd Bussche via secretaris.treffers@gmail.com